(producţie publicitară)
Obiectivul unei companii sociale este de a stabili un model de afaceri capabil să asigure rentabilitate si să ofere grupurilor defavorizate ale societații produse și servicii utile. Măsurile sociale de integrare a persoanelor vulnerabile nu au caracter obligatoriu pentru mediu de afaceri privat. Astăzi, tehnologie fără publicitate e o poveste de neconceput. Am învăţat să profităm din fiecare descoperire făcută, iar acolo unde a existat viziune şi atracţie către inovaţie în publicitate, tehnologia şi-a făcut loc cu paşi siguri, oferind rezultate spectaculoase.
Structura de Economie Socială (SES) care va fii înființată în cadrul proiectului va consta intr-un SRL cu sediul in București, care va crea 6 locuri de muncă, dintre care 4 vor fi ocupate de persoane din grupuri vulnerabile.
O companie de productie publicitara ofera materialele necesare organizarii unei conferinte, seminar (mape, afise, pliante, pixuri, stikuri, etc) si poate colabora cu o firma de catering pentru completarea serviciilor.
Publicitate: flyere, woblere, insert reviste, firme publicitare, casete luminoase, reclame exterioare, afise.
Promovare: insigne, etichete, pad-uri pentru mouse, capace, magneti, lanturi de cheie, abtibilduri jucarii, calendare, caiete, puzzle-uri, albume foto, pahare, palarii, semne de carte, genti etc.
Turism: vederi-suvenir, artizanat, pliante, brosuri, coli cu antet.
Editare: felicitari, brosuri, carti postale, coperte de carti, coperte de jurnale, coperte de CD/DVD Publicatii: coperte de caiete, CD/DVD, carti si reviste, plicuri personalizate pentru diverse evenimente, de exemplu pentru nunti.
Ambalare: Pachete de clasa inalta pentru vin, bauturi produse cosmetice, farduri, alimente, produse de patisserie si cofetarie, sacose personalizate.
Fotografie: fotografii artistice.